Grootste Voetbalwedstrijd: River Plate vs Boca Juniors 16 November 2010!

De grootste voetbalwedstrijd van de hele wereld wordt op Dinsdagavond 16 November 2010 gespeeld!!!

Ben jij in Buenos Aires dan mag je dit niet missen! De aartsrivalen River Plate en Boca spelen tegen elkaar, dus je bent verzekerd van een grootse voetbalwedstrijd waar de voetballers alles zullen geven om te winnen en het hele stadium geregeerd wordt door de voetbal fans die compleet uit hun dak zullen gaan.

Het stadion hangt vol met spandoeken, er worden tientallen clubliederen gezongen, de hooligans nemen hun drums mee en duizenden papiersnippers vliegen door de lucht. Grote spandoeken worden over het publiek heengetrokken,  kleine rookbommen gaan af in het hooligansvak, iedereen gaat gekleed in zijn kleuren en het hele stadion kleurt daarmee Rood-Wit en Blauw-Geel!

Argentijnse voetbal staat bekend om zijn uitbundige sfeer in het stadion. Dit is een klassieker en een spektakel voor iedereen, ook als je niet van voetbal houdt is dit een geweldige wedstrijd die je niet mag missen en je wellicht een voetballiefhebber maakt!

De wedstrijd zou oorspronkelijk deze zondag gespeeld worden maar vanwege het overlijden van ex president Nestor Kirchner is het verplaatst naar dinsdag 16 November.

WIL JIJ GAAN?

Stuur me een email, bij Vamos Argeninie verkopen we zitplaatsen voor deze klassieker, je wordt opgehaald bij je hotel, naar het stadion gebracht en begeleid door een gids. Na de wedstrijd word je weer bij je hotel afgezet!

Dit bericht werd geplaatst in Reisactiviteiten in Buenos Aires en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Grootste Voetbalwedstrijd: River Plate vs Boca Juniors 16 November 2010!

  1. Paul Stoffele zegt:

    Beste heer/ mevrouw,

    Helaas voor de beste man is hij overleden maar voor mij betekent het verzetten van de wedstrijd een kans om mijn droom in vervulling te laten gaan. In eerste instantie baalde ik dan ook enorm dat ik pas op 10 november in Buenos Aires zou arriveren maar nu lijkt het erop dat ik geluk heb. Het moge duidelijk zijn dat ik dolgraag met naar deze wedstrijd wil. Ik hoop dat u mij kunt helpen bij het bemachtigen van 2 kaarten.

    Graag, heel graag, hoor ik wat verder te doen.

    Vriendelijke groet,

    Paul Stoffele

Geef een reactie

