Referentie Spaanse cursus: Janneke van Baalen uit Delft –

Geschreven door Janneke van Baalen uit Delft:

Ik heb 3 wJanneke tijdens een uurtje cultuur les!eken spaanse les gehad bij Vamos Argentinie en ben heel blij dat ik dat gedaan heb. In het begin sprak ik geen woord spaans, maar na 3 weken kon ik me gelukkig goed redden tijdens de vakantie en kleine gesprekjes voeren met de locals. De talenschool zelf is een hele leuke plek binnen Buenos Aires, een mooi oud en ruim pand met een heerlijke achtertuin erbij waar je als student altijd mag zijn overdag. Verder is er internet, erg handig. Wat ik erg leuk vond, is dat naast de taalcursus, er ook elke dag gratis een uurtje cultuur wordt gegeven, van tango dansen tot uitleg van de verschillende wijken in Buenos Aires, en natuurlijk niet te vergeten de introductie van Mate drinken. Verder is het erg leuk dat er een mooie mix van verschillende nationaliteiten is die daar spaanse les volgen. Erg leuk!

Dit bericht werd geplaatst in Referenties en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

