Referentie Spaanse cursus: Linda van de Bedem uit Eindhoven

Geschreven door Linda van den Bedem uit Eindhoven. Zij heeft 1 maand Spaanse cursus met een tango pakket van drie weken gedaan.

Spaans les en de tango leren!

De cursus Spaans is helemaal leuk! De docenten (eigenlijk het hele team) van de school zijn super enthousiast, vrolijk en vriendelijk. Tijdens de pauzes is er tijd voor spelletjes (tafeltennis bijvoorbeeld) of chillen en kleppen in de zon op het binnenplaatsje van de school. Er wordt dan wel vaak voornamelijk Engels, Duits of Nederlands gepraat… Iedere week wordt je weer opnieuw ingedeeld in de klas van jouw niveau, waarbij je dan natuurlijk toch vaak bij de mensen zit die met jou zijn gestart. Voor of na schooltijd gaan klasgenoten vaak samen de stad verkennen, gezelligheid!

Het tangopakket, dat door Esmeralda van Vamos Argentinie, voor mij was samengesteld was heel afwisselend en super leuk! Ik heb vier verschillende scholen gezien, de lessen meegemaakt, de mensen daar ontmoet, de sfeer geproefd, de mooie locaties gezien. Daarnaast heb ik zowel prive als groepslessen gehad. De privelessen waren heel intensief maar erg leuk en heb er veel van geleerd. De groepslessen vond ik erg leuk gezien ik daar met veer mannen heb kunnen dansen. Jaja, bij tango is er zowaar vaak keus voor de vrouwen😉 Hoewel ik moet bekennen dat ik niet weet hoe dat is bij Argentijnse tango in Nederland. De begeleide milonga (tango dansavond) waar Esmeralda mij mee naartoe heeft genomen, was ook een bijzondere ervaring. Als beginner voelde ik met niet geheel op mijn gemak, maar toch heb ik twee dansen ‘veroverd’ en een aantal dansen gedanst. Een leuke avond uit met mooi aangeklede mensen en goede dansers.

 

Dit bericht werd geplaatst in Referenties en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

