Referentie Spaans cursus: Guido Janssen uit Geleen

Geschreven door GUIDO JANSSEN uit Geleen:

“Ik ben naar Argentinie afgereist om daar een maand lang Spaanse les te volgen. Ik had al enige kennis van de Spaanse taal en werd daardoor bij de gevorderden geplaatst. Mijn medestudenten waren allemaal heel aardig. De sfeer op de talenschool is echt heel goed. Het is een kleine school en de groepen worden klein gehouden. Het is allemaal heel professioneel. De leraressen waren allemaal heel erg professioneel en ze zijn hebben allemaal hun eigen manier om les te geven. Je leert ook wat van de cultuur. Er zijn mogelijkheden voor uitstapjes. BsAs is echt een geweldige stad en ik kom zeker nog een keer terug. We hebben ook een keer empenadas gemaakt en dat was heel leuk. De school ligt in een leuke buurt met veel restaurantjes en coffee/icecream shops. Ik kan het iedereen aanraden die Spaans wil leren en meer van de cultuur te weten wil komen.”

Wil je ook Spaans in Buenos Aires studeren, kijk dan op onze website http://www.vamosargentinie.nl voor meer informatie of stuur ons een email op info@vamosargentinie.nl

Dit bericht werd geplaatst in Referenties en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

