Referentie Tigre delta dagtocht: Krista Postma

Deze referentie is geschreven door KRISTA POSTMA:

“Het was een hele leuke, leerzame, interessante (en koude!) dag. Het werd een privé tour, omdat ik de enige deelnemer was. Maar daardoor kon ik wel veel vragen stellen en ben je nog meer betrokken bij de hele excursie. 

De gids wist ontzettend veel te vertellen over de geschiedenis van BA, Tigre en San Isidro. Hij wist precies wanneer de gebouwen waar we langs kwamen gebouwd werden en wie het heeft ontworpen en andere details. San Isidro vond ik een erg mooie en rustige stad. Tigre vond ik heel interessant vanwege de de huisjes op de eilanden en dat daar het enige vervoer per boot is. Het was wel rustig op de markt dus als ik deze tour eerder had ontdekt had ik hem zeker in het weekend geboekt. Maar heb toch een goede indruk gekregen. Terugreis per boot was ook heel leuk, mooie skyline van BA te zien. 

Heel erg bedankt voor het aanbieden van deze tour! Ik ben heel blij dat ik San Isidro en Tigre heb gezien. Dit is niet iets wat veel toeristen doen en ik vind het juist leuk om ook andere dingen (die niet zo toeristisch zijn) te zien/doen.”

Wil je ook deze dagtocht naar Tigre in Buenos Aires maken kijk dan op de website voor meer informatie http://www.vamosargentinie.nl of stuur ons een email naar info@vamosargentinie.nl

Dit bericht werd geplaatst in Referenties en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

