Referentie Spaans met tangolessen: Lieke Berendsen

Geschreven door Lieke Berendsen, 27 jaar, fysiotherapeute:  “Ik heb 2 weken spaanse lessen en tangolessen gevolgd in Buenos Aires! Ik heb dit als erg leuk en leerzaam ervaren. Ikverbleef in een studentenhuis en dit was erg gezellig. In het studentenhuis waren anderestudenten die ook spaanse lessen volgden. Contact maken ging gemakkelijk. Ons huis had een heerlijk zwembad. Er werden regelmatig huisfeestjes georganiseerd door de huisbaas.

De tangolessen waren moeilijk voor beginners. Maar na een aantal groepslessen kon ik toch wat danspassen maken. Zeer de moeite waard is een begeleide Milonga avond met Vamos Argentinie bij te wonen of mee te dansen. De begeleide Milonga avond gaf een goede indruk hoe de passievolle tango verbonden is met Buenos Aires. Na mijn tijd in Buenos Aires heb ik rondgereisd in Argentinië en kon ik bij vragen altijd contact opnemen met Vamos Argentinie. Vamosargentinie is  een goede organisatie, waarbij persoonlijk contact op de voorgrond staat. Mijn tijd in Argentinië was geweldig!”

Dit bericht werd geplaatst in Referenties. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

