Referentie tangoreis Buenos Aires: Sandra Siemers uit Veessen

Geschreven door Sandra Siemers uit Veessen:

“Het idee was om in m’n eentje naar Buenos Aires te gaan om daar de tango te leren en te beleven. Maar hoe pak je dat aan? Internet afstruinend kwam ik toevallig op de site van Vamos Argentinie. En Vamos Argentinie bood me precies wat ik zocht: advies, tips, en ze nam me al het regelwerk uit handen. Esmeralda zei: “Vertel me wat je leuk vindt en ik maak een plan op maat voor je.” Dus dat werd een combinatie van privé- en groepsdanslessen, bij twee verschillende dansscholen, zowel in de klassieke als de nuevo stijl. Een begeleid bezoek aan milonga’s (heel fijn om daar geïntroduceerd te worden), en ook een walking city tour, een fietstocht door de stad (zeer aan te raden!) en  een top wijnproeverij. In het weekend naar de ranch El Ombu om paard te rijden tussen de argentijnse runderen over de uitgestrekte vlakten. Indrukwekkend, een dag is eigenlijk te kort. Week 2 stond naast de tango in het teken van spaanse les. Al met al een heerlijk vol programma, met als prettige uitvalsbasis een – via Vamos Argentinie geregeld- ‘eigen’ appartementje in de  gezellige wijk Palermo Hollywood.

Vamos Argentinie, bedankt voor alles om mijn Argentijnse tango-ervaring onvergetelijk te maken!”

Dit bericht werd geplaatst in Referenties en getagged met , , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

